RSS
Vyhledávání
Náhodné články
Nové komentáře
Porno holocaust (1981) Solo, zobrazit » Sbohem, mami... Miriska, zobrazit » Schovávaná Miriska, zobrazit » Slyším Miriska, zobrazit » Cukrová vata Miriska, zobrazit » Robert Hansen Pavel, zobrazit »
Statistiky

28 Weeks Later

04. 08. 2007 / autor: GANJAMAN / kategorie: Hororové filmy

Je tu pokračování filmu 28 dní poté. Tentokrát však více krve a zábavy.
Hodnocení:

autor

90%

uživatelé

79%

tisknout článek
Český název: 28 týdnů poté
Režie: Juan Carlos Fresnadillo
Rok výroby: 2007
Délka: 99 min
Země:
Velká Británie

Hrají:
Robert Carlyle ... (Don)
Catherine McCormack ... (Alice)
Harold Perrineau ... (Flynn)
Rose Byrne ... (Scarlet)
Jeremy Renner ... (Doyle)
...a další



"...o 15 dní později je Británie v karanténě,...o 28 dní později je Británie zdevastována "vzteklinou",...o 5 týdnů později nakažení umírají hladem,...o 11 týdnů později síly NATO přijíždí do Londýna,...o 18 týdnů později je Británie oficiálně zbavena epidemie,...o 24 týdnů později začíná rekonstrukce."
Tak takový je začátek filmu, ještě však před ním nás čeká úvodní pasáž, ve které je rodinka zabarikádovaná ve svém domku s nadějí, že je zde nakažení nenajdou. V tom však do domu pustí chlapce sledovaného všemi těmi zrůdami a v tu chvíli následují záběry, které mě velice zklamaly, jelikož kamera se třese, hazí sebou z jedné strany na druhou, takže nevidíte skoro nic.

Po skončení této pasáže následuje výše uvedený text a pak už konečně film.
Scarlet a Jacob se vrací domů do již rekonstruovaného Londýna za svým otcem Donem (mimochodem je to jediný, kdo přežil začátek). Londýn je po epidemii ve velice špatném stavu. Lidé žijí pouze v centru odděleného od zbytku města, který je opuštěný a s pravděpodobným výskytem nebezpečného viru. Jacobovi se však jednou zasteskne po mamince a vydají se tedy se Scarlet bez otcova vědomí za hranice centra, čímž udělají osudovou chybu, která zvrátí celý děj filmu. V domě totiž naleznou nejen fotografie, pro které si původně šli, ale i samotnou matku přežívající v zamčeném pokoji, kde ji zamčel Don s nakaženými, aby si zachránil život. Matku pak odvezou vojáci do laboratoře na zkoumání. Jejich matka je totiž také nakažená, ale je i z neznámého důvodu imunní (nejspíš to bude těma dvoubarevnýma očima). Ji pak navštíví Don a ona jej z pomsty políbí, načež se Don promení v krvelačnou zrůdu. Zakousne pár vojáků, až se nakonec dostane k zástupu lidí a všechno začne od začátku...

U tohodle filmu jsem se výborně bavil i dokonce se zde objevilo pár zajímavých scén, jako např. když nakažený Don zabije svoji manželku tím způsobem, že ji párkrát praští do obličeje, kousne do krku a na závěr ji natvrdo zaboří palce do očí (celé) nebo když vrtulník vlítne do hloučku běžících "zombií" a rozseká je vrtulí na cimpr-campr.
Skutečně jediné, co mi na tomto filmu vadilo, byla ta občasná roztřesená kamera, za kterou strhávám 10%, ale jinak výborný film, který doporučuji všem, především tedy fanouškům zombie hororů.

 

Komentáře

Komentáře můžou vkládat pouze registrovaní a přihlášení uživatelé

 Tak a tu mame nadherny priklad pre zamyslenie: co ludi zaujme viacej? Postapokalypticky depresivny horror, trosicku psychologicky, s miestami nudnejsimi pasazami (ako pre koho), alebo postapokalypticky akcny horror s nabitym dejom (kde sa vludili iste nelogicke veci - vid kosenie vrtulou )?

28 Days later isiel tou prvou cestou - predpokladam (nechce sa mi to googlit ) ze bolo nanho vyclenenych menej penazi, nakolko bol aj prvym. Aj ked bol daleko menej akcny, tak u mna zabodoval na plnej ciare. Depresivno (rodicia v posteli)-psychologicke (otecko s dcerkou) vlozky tohto filmu hodnotim velmi vysoko.

28 Weeks later isiel druhou cestou, cim nepochybne uspokojil divakov tuziacich po akcnosti a zaroven sa drzi urcitych kolajniciek postavenych prave 28 Days later. 28 Weeks later je nepochybne stravitelnejsi pre siroke masy divakov, avsak netvrdim tym ze je lepsi! Jednoducho nema byt cim lepsi.

Z mojej strany su obidva filmy kvalitativne uplne totozne - na "jednotku" sa ale divam ocami fanusika trochu intelektualnejsej europskej horrorovej produkcie (britska produkcia ma v sebe urcite hlbsi zmysel ako horrory made in USA). Na dvojku (ked chcem, aby ma uspokojila) sa musim pozerat ocami fanusika akcnej horrorovej tvorby.

04. 06. 2011, 22:33:13, jamno

 pokazil to nejvic ten zacatek=o( jinak to slo

11. 04. 2011, 18:45:25, Puma000

 omlouvám se, ale tohle se mě moc nelíbilo

05. 04. 2011, 16:58:50, Puma000

 PRE MNA 1 NAJLEPSI FILMOVY HOROR .NAJLEPSI HOROR AKI JESTVUJE

19. 10. 2010, 12:57:31, ondrejsmelik

rekl bych jednoznacne jeden z nejlepsich filmu urcite je v me TOP10

06. 07. 2010, 10:27:46, RUTTIS
Tak já tomuhle to hodnocení o něco snížím. Určitě jde o docela solidní
snímek, plný skvělých efektů, hereckých výkonů a pěkných hereček, ale
docela mě tady vadili ty naprosto viditelné nelogičnosti, které mě
začaly brzy neskutečně srát. Otec zombie-všudybyl, který snad používal
teleport, helikoptéra jenž kosí po desítkách zombie na louce- tohle bylo
leda tak pro zasmátí atd...
05. 07. 2010, 22:22:02, Solo

Dobre to je jak ich tam strielali proste super film atmosfericky 80% urcite

13. 03. 2010, 23:11:37, snenat3

 Na zombie horor skutečně vydařený kousek, který je ovšem slabší, než jeho prvotina. Ale přesto má něco lepšího. A tím je opravdu skvělá hudba.  Pro mě příjemná podívaná. Hlavně první polovina.

21. 07. 2009, 20:23:14, ondrej

no musim sa i ja vyjadrit k tomuto filmu ........ 28 Dni potom je tak na 20% hodnotenie a 28 Tyzdnov potom tak na 40% hodnotenie......jednotka bola slaba,dvojka lepsia,ale aj tak som bol sklamany........jedine hudbe mozem dat 100%,ta bola super ............. ja by som si este raz ani jeden z tych dvoch dielov nepozrel 

05. 04. 2009, 13:21:02, Jupi691

 to Zevluska:Uplne s tebou souhlasim

08. 07. 2008, 15:47:45, Aguska

to Aguska: taky sem to teda pochopila jinak než Stafer podle mě za nákazu ve Francii prostě mohl Andy jelikož pokud se nemýlim byl kouslej od svýho otce- sice by měl bejt imunní,ale jeho sestra ne- respektive třeba plivnul na tu svoji pěknou ségru nebo tam pak byl ten pilot vrtulníku.. a už to jelo- a tak dále- blá blá blá... prostě sem to pochopila tak že za rošíření nákazy mohli ONI

03. 07. 2008, 18:20:55, Zevluska

Jeden z mých nejoblíbenějších filmů - souhlasim s hodnocenim

03. 07. 2008, 18:15:51, Zevluska

 Fakt supr film, jednicka se mi moc nelibil, ale tohle stalo za to...akorat sem ten konec pochopila trosku jinak nez Stafer

04. 05. 2008, 19:58:39, Aguska

Tak ja musím uznať, že tento film ma vážne chytil. Musím pochváliť hlavne soundtrack, ktorý tomu dodal atmosféru. Celkovo spracovanie bolo na úrovni, tá roztrasená kamera bol zámer, aby tomu dodali dynamickosť, že to až pripomínalo dokument.
Môžem s kľudom povedať, že to bolo lepšie ako jednotka.

Inak ohľadom toho ako sa nákaza dostala do Francie, tak to som pochopil asi tak 5 minút po konci filmu, keď som sa mi vybavila jedná informácia. Medzi Veľkou Britániou a Francúzkom je vybudovaný tunel. Pôvodne som si myslel, že tí nakazení utekali iba do metra, ale oni sa takto dostali na druhú stranu.

Inak som vôbec netušil, že spravili pokračovanie, až keď som predvčerom narazil na tieto stránky a trochu sa začítal.

14. 02. 2008, 01:58:49, stafer

 Souhlasím s recenzí 90%, nic víc, nic míň.

09. 02. 2008, 14:13:24, Dawee

Tak nevím zda to byl horror nebo komedie?Něják mi furt nejde do hlavy jak vrtulí může rozsekat všechny 'rádoby'zombíky a pak v klidu letět dál?no sranda byla a krev taky,takže podle mě lepší průměr

31. 01. 2008, 15:16:17, naky

souhlas

07. 12. 2007, 17:47:30, fglkf

 NO ta vasa teoria ze dona polibila z pomsti je dost enlogicka... totiz ona a don mali dva deti a keby ze ho pobozkala z pomsti vedela by ze sa zneho potom stane nakazeny a potom ju zabija pochjybujem ze bi nieco take matak dvoch deti spravila

02. 12. 2007, 18:08:21, smajlik

No je fakt ze tohle neni zombie zanr ale nakazeni v podstate jsou zombie,kdybych nevidel prvni dil a nevedel ze to vse vzniklo ze vztkliny tak to tak beru tudiz myslim ze tohle resit je zbytecne uz jen kvuli tomu ze do jineho zanru se to nehodi vic  jinak ty haranty bych postrilel dyt tohle vzniklo jen kvuli nim jako film dobrej az na naky blbosti tipu ze Don ma karticku diky ktere se dostane i do takovych mist jako byl pokoj s jeho nakazenou zenou

09. 11. 2007, 01:22:53, Remssley

 opravdu pěkně zpracovaný film lepší než většina pošahaných hororů jako Hills have eyes 2 atd má pekfektí soundtrack a děj prostě jednička stejně jako 28 days later

06. 11. 2007, 17:11:07, Gordon

film jako takovej je skvělý...já sama bych ho bez váhání zařadila do kategorie zoombie horor...navíc nevím proč, ale strašně se mi líbila hudba, která celý film provázela, dokonale mi umocnila celý zážitek z díla

06. 11. 2007, 15:23:38, kuliočko

já už se k tomu radši nebudu vyjadřovat

07. 10. 2007, 17:30:45, fglkf

 Ted jsem ten film videla - a musim teda konstatovat ze tale recenze je trochu mimo, co se tyce deje....

04. 10. 2007, 22:05:54, Tereza

takže se ještě jednou omlouvám

21. 09. 2007, 22:03:59, fglkf

to víš když je člověk naštvanej umí napsat hrozný věci a když se to tak vezme udělal sis originál recenzi což se cenní

21. 09. 2007, 21:09:49, fglkf

 jám myslel to "přesně tak - to víš,když ganjaman neumí recenze..."...asi ti budu nadávat za omluvu...jinak omluvu přijímám

21. 09. 2007, 20:54:55, GANJAMAN

ganjamane vždyť říkám že se ti omlouvám ale nevim nevim jestli to pochopíš

21. 09. 2007, 13:58:50, fglkf

roztřesená kamera k zombie horroru prostě patř!!!!!!!!!   jinak velky překvapení je to lepší než jednička(tam se to trochu zvrtlo v psychodrama)  28týdnů poté je kvalitní zombí horor se vším všudy

20. 09. 2007, 15:00:09, jay

 no bože tak sem spletl jména, taky sem si toho pak všim a co
mám dělat, opravit to nejde...a ty Fglkf si ty poznámky nech pro sebe
jo?...

19. 09. 2007, 18:25:02, GANJAMAN

tak dobře no... timto se ti ganjamane omlouvám ale stejně mi to přijde divný psát o živejch lidech že jsou to zombies

19. 09. 2007, 14:50:09, fglkf

Fglkf: Na obranu GANJAMANA výstřižek z encyklopedie (můžeš se podívat sám, je to internetová encyklopedie Vševěd):


zombie, [zombí], bezduché, ale nemrtvé tělo. Původ slova lze zřejmě hledat v západoafrické tradici (nzúmbe - duch), v haitské a louisianská kreolštině zõbi. V tradici voodoo (rozšířené hlavně na Haiti a jihu Spojených států) je zombie osoba, která byla připravena o duši a vůli ušknutím či otravou, případně mrtvý člověk, jehož tělo bylo prostřednictvím magie oživeno. Vzhledem k absenci duše, tudíž i vůle, svědomí apod. jsou tak zombie ideálními vykonavateli libovolných příkazů. Někteří badatelé (např. Wade Davis) uvádějí, že do do stavu zombie lze člověka uvést prostřednictvím určitých rostlinných jedů, jiní badatelé vidí spojitost se symptomy psychického onemocnění (katatonická schizofrenie).


Jak sám vidíš, nemusí se v zombie žánru potácet jenom oživlé mrtvoly, ale třeba i schyzofrenici... Mimochodem, někde jsem četl, že tuším v Indii se služebník bez vlastní vůle získává servírováním tzv. zombie okurky...

18. 09. 2007, 20:24:39, fantomario

přesně tak - to víš,když ganjaman neumí recenze...

18. 09. 2007, 18:53:49, fglkf

Dobrý!!! Až na to, že jména dětí byla úplně jiná  Andy a Tammy

16. 09. 2007, 17:36:55, Michaela

no třeba mě se líbil  ale co každej má jinej vkus

13. 09. 2007, 17:40:28, fglkf

28 DNÍ POTÉ - skvělý film a já jsem pochopil, že neexistují pouze pomalí zombie, ale že Zombie můžou také utíkat! Takže by mne v pohodě dohonili! Od té doby už nechodím kolem hřbitova. Na film 28 Týdnů poté jsem se těšil jako malé dítě. Bohužel jsem byl zklamán! NUDA + NUDA + NUDA! Film se mi vůbec nelíbil! Např. RESIDENT EVIL jsem viděl 10 x, ale 28 týdnů poté jsem shlédl jednou a už nikdy víckrát!

10. 09. 2007, 00:10:17, LIVINGDEAD

nevzpomínám si že bych použil slovo kretén ale taky s tebou končim the end

31. 08. 2007, 19:55:44, fglkf

 jo máš pravdu seru na něho...je to jen nějakej ubožák co nemá
na práci nic jinýho než otravovat ostatní- ne sorry
"upozorňovat"......a ještě to, že mi řikáš, že sem kretén, co neumí
psát recenze mi jako UPOZORŇOVÁNÍ fakt nepřipadá...tak a tím s tebou končím..FINITO

30. 08. 2007, 23:12:55, GANJAMAN

tvoje překliknutí je opravdu vtipný já debatu klidně ukončim zbejváte jen vy

30. 08. 2007, 19:28:30, fglkf

Kluci, proboha, proč pořád reagujete? Dávno tahle debata mohla skončit.

30. 08. 2007, 19:26:03, beonica

O retardaci vypovídá i nick každýho z nás Fmhlp nebo co to je. 

30. 08. 2007, 19:20:02, Shark

jestlijá sem děcko vy ste retardovaný nemluvňata

30. 08. 2007, 19:01:35, fglkf

já nešťourám ale upozorňuju na evidentní chyby to vy ste chudinky ubrečený nejste náhou slávisti?

30. 08. 2007, 19:00:03, fglkf

Víš na co jsem tady Ganjamane přišel? že nejlepší lék na štouraly, je ignorace, pak je klid víš, pokud mu budeš pořád odpovídat, bude se furt navážet, a je to zombie horor.jako prase 

30. 08. 2007, 18:42:47, Shark

 buzerant seš akorát ty pač nás tady buzeruješ blbyma
kecama..to je jasny že tam je napsáno pouze horor a ne zombie horor,
protože se to tam nepíše i kdyby tam byl například Úsvit mrtvých tak by
tam bylo znovu napsáno jen horor a přitom to zombie horor je...oni to
nerozlišujou do detailu, což asi ty detailista nepochopíš...ale zombie
horor je snad taky horor ne?.....a
když se řekne že seš prase, taky se tím nemyslí že seš doslova prase,
ale že se tak chováš a můžeš tudíž být tak nazván-to ti to furt musíme
vysvětlovat jak malymu děcku??..možná taky seš jenom nějaky malý děcko
co se asi hodně nudí, protože normalní rozumnej člověk by to už dávno
pochopil

30. 08. 2007, 18:31:06, GANJAMAN

dobře prostě sem to tak pojmenoval a mám na mysli imdb žánr je tam horor/sci - fi/thriller a slovo zombie sem tam opravdu nenašel to je mi záhada

30. 08. 2007, 18:13:33, fglkf

Fglkf: hrozně moc by mě zajímalo, co je to oficiální recenze? Tenhle pojem jsem za svých 40 let života ještě neslyšel. Ale možná se pletu a máš informace, který nikdo jiný na světě nemá? Zkus si nejprve ujasnit pojmy.

30. 08. 2007, 14:27:22, waump

kdyby se támhle pepa skočdopole choval jak motýl emanuel nemyslim si že by motýl emanuel skutečně byl

30. 08. 2007, 12:36:07, fglkf

až pochopíte co znamená pojem zombie zajímavý že na oficiílní recenzi je film označován jako akční film drama a horor a o zombiích nebo jen o zombie chování tak nic neni ale tak sem to našel téměř všude takže si klidně stujte za svym parto teplejch bratrů já si za svym taky stojim tečka

30. 08. 2007, 12:33:06, fglkf

 hele víš co? kašlu na tebe tobě zbytečný ti tady něco
vysvětlovat, ty furt meleš to svoje...ale všimni si že si jedinej, kdo
si tady na to stěžuje, akorát tobě to vadí, ale ostatním proti tomu nic
nemají a jestli se ti to nelíbí tak si choď na jinej server

30. 08. 2007, 10:05:52, GANJAMAN

 Ano, je to zombie horor. A Fglkf (sakra ro je ale těžký slovo) nenavážej se tak zhurta do našich přispěvatelů, my jich tolik zase nemáme

30. 08. 2007, 09:59:08, Frenk

nerad bych tu rozpoutal další slovní přestřelku, ale musím se Ganjamana zastat: rozhodně jde o zombie žánr. Nejde o vznik nákazy ale o projevy zasažených. Koneckonců i v naprosté klasice, Romerově Night of the Living Dead se mluví o nakažení a ne o nějakém mysteriozním zmrtvýchvstání. Prostě pokud film splňuje atributy zombie žánru, pak jde o zombie horor.

30. 08. 2007, 09:43:50, waump

 Fglkf: A schválně kvůli tobě sem prohledával i několik jiných filmových portálů a nebyla tu snad ani jedna recenze, kde by se pojem zombie neobjevil (u tohoto filmu). Jsou teda všichni jen blbci, kteří nerozumí filmu? Myslím si, že ne.

30. 08. 2007, 09:35:11, Frenk

 GANJAMAN: klid, když jsem psal recenzi na 28 dní poté, taky sem to označil za zombie horor a úplně sem dlabal na to, jestli jsou to "opravdové" zombie nebo ne. Jsou to prostě zmutovaní lidé, kteří se jako zombie chovají a tak to prostě zombie jsou. A tvá recenze je mimoto celkem v poho, až na dost velké prozrazování děje. Takže: klid.

30. 08. 2007, 09:31:59, Frenk

já jenom že recenze maj psát ty,který filmu rozměj tady se nehraje na poprvý nebo postý já bych se k recenzi každopádně uchýlit nemoh,protože mi blbnou registrace ale přece jen kdyby se dalo,psal bych o filmu,jehož ději bych rozměl

29. 08. 2007, 22:46:21, fglkf

 ty se sklidni jako nevím kdo tady začal do mě
rejpat...ježišimarja tak sem si jednou jedinkrát zkusil napsat svoji
vlastní recenzi a ty bys měl brát trochu v uvahu, že je to má PRVNÍ
recenze(a zmiňuju se tady o tom už asi po padesátý)a měl by si na brát
trochu ohled a je tedy jasné, že to nebude nic extra...ale asi sem měl
počítat i s tím, že sem přijde nějakej chytrák a začne mi tady remcat
jakej sem idiot, kterej neumí psát recenze...to je přeci každýmu jasný,
že to neumím, když to dělám poprvé...a
co ty? nevšim sem si, že bych zde viděl nějakou recenzi od tebe- když
tomu teda tolik rozumíš tak proč nenapíšeš sám nějakou recenzi co?..to
miluju tyhlety lidi- maj plnou hubu keců ale sami neudělaj ani
hovno...a už mi sem nepiš, že neumím psát recenze - ja si toho jsem
vědom a nepotřebuju aby mi to někdo opakoval pořád dokola jak nějakej
defekt

29. 08. 2007, 21:30:56, GANJAMAN

ty se nauč taky číst když filmu nerozumíš recenzi vůbec nepiš! jinak co se týče pojmu zombie horor neřikal sem to jen tobě ale komukoliv kdo by ho užil a myslim si že bys toho divadla moh nechat já sem nic takovýho neřek a nic takovýho si nemyslim pouze upozorňuju na tvoje chyby takže klidni hormon frajere

29. 08. 2007, 19:58:25, fglkf

 a pojmem "zombie horor", sem nemyslel doslova, že tam hned
musej vystupovat zombie-myslel jsem to puze jako styl hororu... a
nepos*r se tady hned kvůli každý maličkosti, každej totiž není tak
dokonalej jako ty

29. 08. 2007, 12:23:49, GANJAMAN

 a ty se nauč číst-už po několikátý tady pišu, že je to má 1.
recenze, tak je snad pochopitelný, že to nebude jak nějakej výstřižek z
časopisu...a ty si myslíš, že kdybych tam napsal to, co jsi mi vytknul,
že by se ta recenze nějak změnila...a nikdo jinej kromě tebe si na to
tady nestěžuje, tak tady nevyšiluj

29. 08. 2007, 12:14:38, GANJAMAN

a teď pro všechny zabedněný - pojem zombie se používá u oživlých mrtvol,ne u lidí nakažených zmutovanou opičí vzteklinou tudíž toto rozhodně nemůže bejt zombie horor nic na tom nemění ani fakt že tito nakažení se také živí lidskou krví

29. 08. 2007, 09:35:12, fglkf

a neřek bych že přehlížíš detaily ale místy docela podstatný pasáže filmu

29. 08. 2007, 09:29:44, fglkf

já nevyvádim když nepochopíš o čem film je,nepiš o nšm recenze

29. 08. 2007, 09:28:35, fglkf

 tak to tě asi zklamu..já sem tuhle recenzi napsal ze svojí
hlavy...navíc tohle je má úplně první recenze, tak tady nemusíš hned
vyvádět, když přehlédnu pár detailů a o tom přeci recenze není ne?

28. 08. 2007, 22:12:10, GANJAMAN

1.já si myslim že klidná byla,poněvadž nevěděla co don dělá ,2.totiž skoro každej recenzor kopíruje tu svojí od úplně první česky vytvořený (napsaný)

28. 08. 2007, 16:10:11, fglkf

supr filmek ,jsem se u něho chvilkama i bála ...potřebuju sehnat soundtrack k tomuto filmku...kdo ho budete mít,nebo vědět o někom, kdo by ho měl, dejte mi pls. vědět. Předek moc díky

27. 08. 2007, 00:32:28, Olinka

 k těm jménům- tys asi viděl dabovanou verzi ne?..já totiž se
na to díval s titulkami tak ty jména mohou být jiný ale na tom přeci
nezáleží ne?... a k těm matčiným vzpomínkám na to si nevzpomínám, že
bych je tam viděl, ale možná jsem to jen přehlédl a polibek mi připadal
pomstichtivý když se navíc pak Don přeměňoval tak ona se na to dívala s
takovým ledovým klidem že u mě to vyvolalo dojem že to udělala
schválně...a vždyť to jsou jen detaily a ať se na to každej koukne a
vytvoří si k tomu vlastní názor...a ještě maličkost-kdybych to neviděl
tak bych asi o tom nemohl psát recenzi ne?

24. 08. 2007, 19:36:18, GANJAMAN

ještě k tomu polibku vždyť byla svázaná tak jak ho mohla sama políbit??? co sem viděl tak když ji don uviděl měl radost že ji vidí tak došel k lůžku a políbil ji zdá se mi že vaše teorie je lehce nelogická i když máte recht že zrovna nejásala ale to podle mě bylo z vyčerpanosti když tam předtim sama ležela byla dost hotová

20. 08. 2007, 19:27:44, fglkf

akorát nebylo jasný jestli se andy nakazil nebo ne ale vypadalo to že jo jak by se pak dostala nákaza až do francie?

20. 08. 2007, 19:19:58, fglkf

 jen pro upřesnění, jména dětí- Tammy a Andy, Scarlett byla vojenská lékařka, jejíž konec také nebyl moc pěkný... děti našly svou matku ve svém bývalém domě v Londýně a ne v chatě (cottage), kde se rodiče skrývaly... každopádně film je výbroný a stojí za to!

18. 08. 2007, 13:23:43, Michaela

je fakt že don zamknul hlavní dveře vedoucí do pokoje ale jak ho ona mohla políbit z pomsty když on políbil jí z lásky? šťastnej že ji vidí přece a když ona měla s vyváděnim nakaženejch zkušenosti,pochybuju že by se někomu mstila polibkem když taky musela tušit že je nakažená. další věc je že nevidim rozdíl když řeknu venkovní domek nebo chatka - je to uplně jedno.a nejsou to zombies,ale lidi nakažený zmutovanou vzteklinou všechno to začalo ve 28 days later u nakaženejch opic jestli si to neviděl

10. 08. 2007, 11:40:20, fglkf

Viděl jsem včera a moc se mi to líbilo, sám mám pocit že ji tam zamknul, pak jsem ještě v recenzi nenašel jedinou zmínku o chatce, což je recenzentovi vytýkáno, polibek mi přišel taky pomstychtivej, ta zatracená ženská to měla v očích, že se ho pak bála to není nic divnýho, vždyť dělal jak magor, a pak jí to taky ukázal na její vlastní oči a jinak se mi to faaakt líbilo, protože konečně jsou tu zombíni co se přiblble neplouží ulicí, ale maj zatraceně rychlý nohy...

09. 08. 2007, 20:16:54, Shark

GANJAMANE tys ten film asi neviděl co? 1.začátek přežili všichni až na jednu,kterou don zabil,ostatní se nakazili,2.když se don později nakazil,bylo to proto,že manželku políbil z lásky,ne ona jeho z pomsty - to by se ho potom nebála ,3.ten domek,kam se děti vydaly z města,opravdu nebyla ona venkovní chatka (neviděl si,jak jejich matka ve vzpomínkách prchla z venkova přes lesy pryč?) - i tak je to vidět na první pohled,4.don manželku nikde nezamknul,ona jen s onim klukem zabouchla dveře,přičemž je nakažení posléze rozrazili.ale co - něco tam bylo složitý pochopit.

09. 08. 2007, 19:32:42, fglkf

 Tim samozřejmě nechci říct že ta tvoje je špatná

05. 08. 2007, 22:42:20, Morte

 Ježiši nikdo neumí recenze když je píše poprvý ne?

05. 08. 2007, 22:41:44, Morte

 Ne však v klidu, já jen že neumím psát recenze, tak na to radši seru...

05. 08. 2007, 21:59:25, GANJAMAN
J.calling.2bad, GANJAMAN: Ale co nikdo neni neomylnej. Prostě se to stane. Moje první dvě recenze jsou vpodstatě jeden velkej  spoiler. Chybama se člověk učí no

 

05. 08. 2007, 12:18:32, Morte
Hele nemusíš to brát tak vážně, nijak na tebe neútočím, jenom říkám, že tam vidím spoiler. A navíc, abys přestal psát jenom kvůli jednomu detailistovi a hnidopichovi, to je přece blbost ne? Piš dál, já jenom zmiňoval můj osobní názor na věc.
05. 08. 2007, 11:59:49, j.calling.2bad

 hmm tak sorry, příště už radši nic psat nebudu..

05. 08. 2007, 11:13:03, GANJAMAN

 díky díky, už to chápu a budu se snažit tomu vyvarovat

05. 08. 2007, 00:56:54, Shark

 vyzrazování děje. Jasně, do recenze bez pochyby patří popis děje, tohle je ale až moc podrobné, je to vyzrazování, co se v tom filmu bude dít, není to popis. Do spoilerování se jinak taky zařazuje jakákoliv forma prozrazení konce, nebo třeba i hloupé: Teďka umře tam ten. jinak, abych upřesnil, co přesně v tomto článku považuju za spoiler: "Jacobovi se však jednou zasteskne po mamince a vydají se tedy se
Scarlet bez otcova vědomí za hranice centra, čímž udělají osudovou
chybu, která zvrátí celý děj filmu. V domě totiž naleznou nejen
fotografie, pro které si původně šli, ale i samotnou matku přežívající
v zamčeném pokoji, kde ji zamčel Don s nakaženými, aby si zachránil
život. Matku pak odvezou vojáci do laboratoře na zkoumání. Jejich matka
je totiž také nakažená, ale je i z neznámého důvodu imunní (nejspíš to
bude těma dvoubarevnýma očima)." A tak dále. Šlo to napsat jinak a hlavně trošku nenápadněji.

05. 08. 2007, 00:34:51, j.calling.2bad

tak a teď mně hňupovi, někdo vysvětlí. co je spoilerování 

04. 08. 2007, 23:45:11, Shark

A s tim spoilerem brzdi, já sem tady popsal sotva 30 minut filmu, žádnej spoiler to není.,..

04. 08. 2007, 21:29:44, GANJAMAN

 No abych řekl pravdu tak byl, ale i tak je to mocnej film, kterej si tech 90 zaslouzi a kterej stojí za shlédnutí

04. 08. 2007, 21:25:42, GANJAMAN

jj úsvit mrtvých je taky  můj nej zombie film

04. 08. 2007, 18:52:04, karkulka
Já akorát, že český název není 28 DNÍ poté, ale 28 TÝDNŮ poté.... Jinak jednička se mi mooc líbila, takže dvojka je pro mě pivinost

 

04. 08. 2007, 14:03:21, Sodom

 já jsem v tom vyčetl nemalý spoiler. To bych neměl! jinak za sebe bych filmu dal 69%. Je to kvalitní zombie film, ovšem Úsvit Mrtvých stále vede na plné čáře. Tedy mezi těmi novými. (aby nedošlo k nedorozumnění, za nové horrory považuju 2000 - nahoru).

04. 08. 2007, 11:36:46, j.calling.2bad

už se šíleně těším jednička se mi mooooooc líbila


 

04. 08. 2007, 11:32:02, karkulka

 No já bych řekl že je to lepší než první díl. Dávám tomu 70%.

04. 08. 2007, 11:09:39, Jino
No já si to seženu, jen ale jestli jsi u toho nebyl krapet vyhulenej, když tomu dáváš 90 %.
04. 08. 2007, 10:44:32, Frenk